Είπε:

Η πραγματικότητα είναι αυτό που δεν εξαφανίζεται όταν σταματάς να το πιστεύεις
~
Αν νομίζεις πως αυτός ο κόσμος είναι κακός, πού να δεις και κάποιους άλλους...
~
Θέλω να γράψω για τους ανθρώπους που αγαπώ και να τους τοποθετήσω μέσα στους φανταστικούς κόσμους που έχω στο μυαλό μου. Όχι μέσα στον κόσμο που ζούμε, αυτός δεν ανταποκρίνεται στις αξίες μου. Εντάξει, ξέρω, είμαι εκτός τόπου, θα έπρεπε να αναθεωρήσω τις αξίες μου. Θα έπρεπε να παραδεχτώ την πραγματικότητα. Όμως ποτέ δεν παραδέχτηκα την πραγματικότητα κι αυτό είναι η ΕΦ. Αν θέλετε να παραδεχτείτε την πραγματικότητα, διαβάστε Φίλιπ Ροθ, διαβάστε τους καθιερωμένους συγγραφείς των φιλολογικών κύκλων της Νέας Υόρκης που γράφουνε μπεστ-σέλλερ
~
Ο μέσος Αμερικάνος πάσχει από δύο πλάνες: πρώτον ότι ο Θεός είναι νεκρός, δεύτερον ότι υπάρχει διαφορά ανάμεσα στις μάρκες των τσιγάρων
~
Ασχολούμαι κυρίως με το ερώτημα: "Τι είναι πραγματικότητα;". Πολλές από τις ιστορίες και τα μυθιστορήματά μου έχουν να κάνουν με ψυχωτικές καταστάσεις ή με καταστάσεις που προκαλούνται από ναρκωτικά. Τα χρησιμοποιώ αυτά ως μέσο για να δείξω την έννοια του πολυ-σύμπαντος
~
Μην προσπαθείς να λύσεις σοβαρά προβλήματα μέσ' στα μαύρα μεσάνυχτα
~
Κάποιοι μου έχουν πει ότι το κάθε τι για μένα, κάθε πλευρά της ζωής μου, του ψυχικού μου κόσμου, των εμπειριών, των ονείρων και των φόβων μου, περιγράφεται μέσα στα γραπτά μου▪ ότι μπορεί κάποιος να με καταλάβει μελετώντας το έργο μου. Απολύτως αληθινό.
~
Είμαι ένα ζωντανό ζώο δεμένο σε μία θνήσκουσα ψυχή
~
Τα ναρκωτικά δεν είναι αρρώστια, είναι απόφαση, όπως είναι απόφαση να περάσεις το δρόμο όταν τρέχουν αυτοκίνητα. Δεν το αποκαλείς αυτό αρρώστια αλλά εσφαλμένη κρίση
~
Οι συγγραφείς επιστημονικής φαντασίας, και λυπάμαι που το λέω, πραγματικά δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Δεν μπορούμε να μιλήσουμε για την επιστήμη επειδή η σχετική μας γνώση είναι περιορισμένη και εκλαϊκευμένη▪ όσο δε για τη φαντασία μας… συνήθως είναι φριχτή.

~
Έχω πολύ θυμό μέσα μου. Πάντα είχα. Την περασμένη εβδομάδα ο γιατρός μου είπε ότι παρουσιάζω πάλι υψηλή πίεση, τώρα μοιάζει να υπάρχουν και καρδιακές επιπλοκές. Τα πήρα στο κρανίο. Ο θάνατος με οργίζει. Τα βάσανα των ανθρώπων και των ζώων με οργίζουν
~
Οι θεοί καταστρέφουν ό,τι υποπίπτει στην αντίληψή τους. Να είσαι ταπεινός και θα διαφύγεις από τη ζήλια τους [Ο Άνθρωπος Στο Ψηλό Κάστρο]
~

Το βασικό εργαλείο για τη χειραγώγηση της πραγματικότητας είναι η χειραγώγηση των λέξεων. Αν μπορείς να ελέγξεις το νόημα των λέξεων, τότε μπορείς να ελέγξεις και αυτούς που χρησιμοποιούνε τις λέξεις [Πώς Να Φτιάξετε Ένα Σύμπαν Που Δε Θα Διαλυθεί Σε Δύο Ημέρες]
~
Μερικές φορές, η τρέλα είναι η κατάλληλη αντίδραση στην πραγματικότητα [VALIS]
~
1) Αυτοί που συμφωνούν μαζί σου είναι τρελοί
2) Αυτοί που δε συμφωνούν μαζί σου είναι στην εξουσία
[VALIS]
~
Ο άνθρωπος και ο κόσμος είναι αμοιβαίως δηλητηριώδεις [VALIS]
~
Όταν πολεμάς την Αυτοκρατορία, μολύνεσαι από την παραφροσύνη της. Αυτό κι αν είναι παράδοξο. Όποιος καταβάλλει ένα τμήμα της Αυτοκρατορίας, γίνεται ο ίδιος η Αυτοκρατορία. Γιατί αυτή πολλαπλασιάζεται σαν ιός, επιβάλλει τη μορφή της στον εχθρό της. Γίνεται ο εχθρός της [VALIS]
~
Κανενός τα βάσανα δεν είναι για πλάκα [A Scanner Darkly]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αδερφέ, δεν ξέρω τούτο το φεγγάρι
Στης καρδιάς της άδειας τη φυρονεριά
Πούθε τάχει φέρει, πούθε τάχει πάρει
Φωτεινά στην άμμο, χνάρια σαν κεριά.